Blog Full With Right Sidebar

Caption placed here

Treintekenen door Fenna Bee

Eerste keer in die jaren #treintekenen dat een conducteur lang genoeg bleef staan om hem te tekenen. En, bij deze ook met plezier een ode aan de nieuwe treinfanclub Spoortclub – geweldig initiatief, ik spreid altijd graag #treinliefde mee. Volg zeker ook Fenna Bee of Facebook!

De Spoortclub op Radio Centraal

Een van onze fans (Kris Peeters) aan het woord op Radio Centraal Antwerpen. Radio Centraal is een onafhankelijke radio in Antwerpen, die geen publiciteit uitzendt en werkt met een groep van meer dan 100 vrijwilligers. Beluister het gesprek met Kris:

Fanclub De Spoortclub voert actie aan het station van Herentals

Op onze eerste actie aan het station van Herentals werden treinreizigers aangenaam verrast! Bij de ingang deelden we gratis notitieblokjes, balpennen en flyers van De Spoortclub uit. Hiermee wilden we niet alleen onze club bekend maken, maar ook een glimlach toveren op het gezicht van reizigers.

Vers van de pers

Onze guerrilla-actie van 24 oktober aan het station van Herentals is een groot succes geworden! De mysterieuze vloerstickers en affiches hebben niet alleen veel reizigers nieuwsgierig gemaakt, maar ook de aandacht van de pers getrokken. Verschillende media pikten ons creatieve initiatief op. Dank aan iedereen die erbij was en fan werd! Om samen blijer te treinen! Spoortclub is fanclub van...
Lees meer

Kleren maken…

Bij de Spoortclub draait alles om de liefde voor treinreizen. Of je nu dagelijks pendelt of op avontuur gaat, wij zien reizen met de trein als een kans om te ontspannen, nieuwe mensen te ontmoeten of simpelweg te genieten van het uitzicht. Als dé fanclub voor enthousiaste treinreizigers uit de Kempen willen we die ervaring nog leuker en positiever maken....
Lees meer

Nog even in het geniep

In de weken en dagen voor 24 oktober gebeurde er iets bijzonders aan het station van Herentals. Wie daar regelmatig de trein neemt, heeft misschien al iets gemerkt. Hier en daar verschenen mysterieuze vloerstickers en opvallende affiches. Ze wekten nieuwsgierigheid op en lieten reizigers zich afvragen: “Wat is hier aan de hand?” Dit was allemaal onderdeel van een geniepige guerrilla-marketingactie...
Lees meer